Ute i mörkret ~   

För ett par dagar sen så släppte jag och Jen ut våra frieserhästar tillsammans vid DGH.
Trots att det var mörkt, en svag dimma och snöade, så såg det ut som att hästarna uppskattade det rejält.
Det var så vackert med den mörka himlen & dom lysande stjärnorna medans dessa sagohästar galopperade runt tillsammans.
 
 
 
Dom såg ut att komma bra överens tillsammans och det skulle vara mest troligt att vi släpper dom tillsammans igen! :)
 
 
 
Jag har alltid älskat frieserhästarna som finns på SSO, dom är så otroligt vackra och har alltid varit en av mina absoluta favorithästraser sen jag var liten. Sen att se dom nu, gjorde bara att jag älskar min egna frieser Jewelmist mer och mer. Dom är fantastiska!
 
 


Jenny Skydawn

Jag blir svagare och svagare för de x)

Svar: haha åhå *-*
Juliette Stardawn

2013-12-27 / 15:14:22
BLOGG: http://www.skydawnn.blogg.se
Erki

Hur kan man inte älska frieser hästarna *-*

Svar: Men eller hur!! 'dregel' *-*
Juliette Stardawn

2013-12-27 / 18:05:53
BLOGG: http://snowhill.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback