Westernritt ~   

Idag när jag skulle till kära gamla Moorland och besöka Thomas för lite rimstuga, så valde min kära vän Anna Waterdawn att slå följe. Väldigt uppskattat må jag säga! Hon red sin fina Windy med fräck westernutrustning så jag valde att ta min egna westernhäst Firerain och sätta på mig en liknande westernoutfit.
Jag älskar älskar älskar westernutrustning i SSO & IRL så jag borde absolut inskaffa mig lite mer.
 
När vi väl hade hälsat på Thomas ett tag, så skulle vi bege oss hemåt mot Jorvikstallet igen.
Men innan det så ville vi passa på och fotas lite nu när vi ändå var fräcka cowboys!
Så jag frågade om Thomas inte hade lust att fota lite bilder på oss & såklart så trevlig som den gamle mannen var, så gjorde han det!
 
 
 
 
I slutet så räsade vi runt lite extra, körde full galopp och lät våra hästar få springa omkring.
Vi ville även prova att göra slide stop, alltså en tvärnit, tillsammans!
Dock var det väldigt svårt att hinna fota det & vi var inte så vana att hinna tajma rätt, men han lyckades iallafall med en bild där båda har precis gjort en tvärnit ;)
 
 
Efter allt ståhej så tackade vi Thomas för hans duktiga agerande som fotograf och begav oss hemåt.
Väl där hemma så fick Firerain en välbelönad morot för hans duktiga beteende!
 
 
 
 
 
 
 


Anna Waterdawn

HAHAHA JULI THE COWGIRL!!

Svar: INDEED INDEED!!!
Juliette Stardawn

2013-12-01 / 17:59:56
BLOGG: http://annawaterdawn.blogg.se/
Myra Riverfall

Du skulle kommit på min westernaktivitet kl. 18 om du kände dej western sugen ;)) Du är väldigt välkommen nästa gång om du skulle ha tid då!

Svar: Haha jag planerade att komma på den, men missade den :( Men absolut, jag är på ;)
Juliette Stardawn

2013-12-02 / 10:17:44
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback