Historien fortsätter - onsdagsuppdatering V.31   

Hejsan alla!
- Den spännande historien fortsätter i denna veckas uppdatering!

Nya uppdrag:
- Spännande saker håller på att hända på Jorvik! Rid till Elizabeth och prata med henne!

Prata med Elizabeth!
Prata med Elizabeth!

Vänliga hälsningar,
Star Stable-gänget
____________________________________________________________
 OMFG JAAAAAA ÄNTLIGEN! Det är nog det här alla har gått runt och suktat efter hur länge som helst! Mer uppdrag! Men tror dock inte jag kommer kunna göra dom ännu eftersom jag ligger efter med Solens cirkel träning hehe.... :)
 
INGENTING, eller jo kanske att jag inte kan göra dom :S


Allison Dawnstar

Synd att jag inte är hemma. :( Skulle jättegära FÖR DET FÖRSTA avsluta uppdragen med Rob och Bob x)

Svar: Hah jag gjorde nyss klart dom! Score *-*
Juliette Stardawn

2013-07-31 / 14:32:30
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Rose Highlee

Jag kan nt heller göra dom >.< Då är du nt ensam Juliette :3

Svar: Åh, skönt att höra att jag inte är ensam! :3
Juliette Stardawn

2013-08-01 / 15:33:30
BLOGG: http://rosehstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback