Lite ändringar här i bloggen:   

Ja, som ni ser så är det riiiiiktigt annolunda här på bloggen. Anledningen?
Jo, jag råkade klumpigt nog radera min stilmall och kunde inte få tillbaka den hur mycket jag än försökte...
Så var tvungen att börja från början igen.... SUCK!
Så den ser väldigt tom ut och ful. Men den får se ut så ett tag tills jag gjort header, bakgrund osv.
Har gjort den bredare, annan textstil, skuggning bakom inlägget, ändrat stil för klocka och datum etc.
 
MEN, jag försökte mig på dropdown meny för se hur det såg ut och de såg hemskt ut.
Så när jag skulle ta tillbaka till sidomeny, så funkar ju såklart inte de ;__;
Så ni kan inte klicka på senaste inlägg, kategorier osv för tillfället.
Det var väl det, jag är flyförbannad så peace off!
 
EDIT: Har fixat till bloggen nu och är relativt nöjd!
Kör på dropdownmenyn iallafall och nu ska bara headern och alla små bilder till sidomenyn fixas till! :D
 
 
 


Hedvig Northhall

Superfin blogg ju ;D Stilren :)

Svar: Tack så mycket:)!
Juliette Stardawn

2013-07-16 / 10:14:46
BLOGG: http://northhall.weebly.com/
Nicole Seaknight :3

Jag har en rätt stor dator och för mig tar inte din bakgrund upp hela skärmen! Ville bara säga det, jättesnygg design i övrigt :D

Svar: Haha åh najj :C Får försöka förstora den på nått sätt, tack så hemskt mycket! :DD
Juliette Stardawn

2013-07-16 / 13:11:21
BLOGG: http://Fireruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback