Ridlektion med CH   

Kom precis hem till Vingården efter ett väldigt intressant, men rolig lektion för Anna W.
Vi skulle rida dressyr och träffades utanför ridhuset för samling. Och vi blev ganska många = roligare!
 
När vi skulle ställa upp på medellinjen ibörjan var de K A O S. Folk red in i varandra, efter varandra osv, men de löstes snabbt och vi kunde fortsätta med lektionen som tur va! :)
 
Vi värmde upp i skritt, gjorde volter och halter för att få hästen mer uppmärksam och se att den lyssnade på oss. Airwalker var lite seg efter tidigare uteritt men samspelade med mig iallafall!
Vi travade och gjorde snett igenom, fattade nån arbetsgalopp och jobbade dom.
 
 
Avslutade hela ridlektionen med att rida vid klipphäran och tog en galopp på åkern vid Silvergladebyn. Det kunde varken jag eller Airwalker tacka nej till, trots att vi båda var utmattade efter dagen.
Otroligt roligt var det och den här klubben är så go!
 
 
 
 
+ sa jag farväl av Anna's fina häst Fireblaze "Lassie". Väldigt tråkigt, men så är de ibland.. :(


Esmeralda Silverforce

Grymt snygg outfit du hade där :D

Svar: Hah åh kul att du tycker det! Var bara nått jag slängde på mig i full stress! :D
Juliette Stardawn

2013-07-31 / 17:22:39
BLOGG: http://monokerus.blogg.se/sso

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback