Cavaletti i Moorland.   

Jag har på den senaste tiden mest tränat Jewelmist, eftersom jag vill prova rida henne i alla miljöer för se att vi fungerar tillsammans. Men idag så lät jag hon vila och tog istället ut Airwalker för lite cavaletti-träning.
 
Började med att skritta runt spåret och värma upp hans muskler, gjorde nån volt också.
 
När han kändes uppvärmd och lyssnade på mina hjälper, så började jag med att rida över bommarna i skritt.
Sen fattade jag en lugn arbetstrav, bytte varv och travade över cavalettin.
 
Bytte varv igen, och travade fortfarande över bommarna.
 
 
Avslutade med skritt och skrittade av honom runt spåret igen.
Inga hyss, stegringar eller andra ovanor idag. Jättestolt över min lilla pojke!
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback