Sköter ni om era hästar?   

Jag har en tendens att råka glömma sköta om vissa av mina hästar, eller tror rent utav att jag redan skött om dom.
Haha, fy skäms på mig ):
 
Men nu till er;


Allison Dawnstar

Ja, jag brukar dubbelkolla så att det står att dagens skötsel av din häst är klar. Det är dyrt att köpa hö och så, men jag tycker det är värt det! :)

Svar: Ja gud, så många hästar som du har! Blire ju dyrt kvinna C:
Juliette Stardawn

2013-06-25 / 15:12:34
Miranda Moonbell

Ja, fast kan hända att jag glömmer typ 1 häst. :$ x)

Svar: Haha aw, stackars pålle *-* x)
Juliette Stardawn

2013-06-25 / 15:44:53
BLOGG: http://designmoonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback