Viktiga affärer.   

Idag har jag varit på viktiga samtal med Steve och Thomas Moorland, angående en affär.
Skrivit på lite kontrakt och sånt, jättespänd! Håller tummarna nu :3
Har även betalat 990 sc för en transport, dyrt men värt det hoppas jag!
 
 
 
 


Lova Pappystreet

Vart köpte du ditt hår? så snyggt

Svar: Nämen är du här bak och kikar runt hahah! Om jag minns rätt, så köpte jag det i Silvergladebyn, bredvid The Fashion Barn! :)
Juliette Stardawn

2014-01-05 / 22:34:21
Lova Puppystreet

Tack,, du har en jätte fin blogg men jag undrar att när du gjorde din blogg första dagen kunde man söka på din blogg på google då?

Svar: Tack så hemskt mycket! :D Tänkte du om jag googlade Jstardawn.blogg.se eller Juliette Stardawn sen kom bloggen upp? Hmm.. de vet jag inte! Den dyker upp nu ifall jag googlar, men jag skulle väl tro att din också gör de om du söker på adressen!
Juliette Stardawn

2014-01-06 / 17:15:21
BLOGG: http://lovapuppystreet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback