Dressyr Pelle ~   

Kikade runt idag på Jenny Snowhill's blogg och såg en superfin bild som hon redigerat, som ni kan se här!
Hon inspirerade mig, tillsammans med några av mina vänners fina redigerade bilder där hästen går i piaff, lyfter smäckert på benen osv, så jag blev supersugen på att göra en egen version idag!
 
Jag var nära på att slänga hela bilden, men om man håller ut, så blir det oftast bra i slutet :)
Att göra rita manen/svansen & utrustningen med musplatta är inte min grej.. hehe
 
Här är det dressyr med Popcheif i en ökad trav som gäller!
 
 
Är supernöjd över bilden och lite feedback skulle uppskattas otroligt mycket ^^
 
 
 
 


Sylvie Yellowstone

Måste jag säga något så skulle jag säga att ryttaren borde sitta ner, ite "stå" i traven, och sen att tyglarna borde vara sträckta. Men dö läcker!! :D

Svar: Haha thank you m8! Haha true dat, tack för kritiken ;)
Juliette Stardawn

2013-11-11 / 22:44:06
BLOGG: http://yellowstone.blogg.se/
Esmeralda Silverforce

Du är så grymt jäkla duktig! Fantastiskt fint :D

Svar: Åh gud, så himla glad jag blir! Tack snälla Esme! :D
Juliette Stardawn

2013-11-11 / 22:48:41
BLOGG: http://monokerus.se/
Lova was here

Måste säga som Sylvie ;) Ryttaren borde sitta, men jag tycker faktiskt inte tyglarna ska vara sträckta, det brukar ofta se VÄLDIGT orealistiskt ut. (oj stavade jag orea saken rätt slängde bara iväg order hahaha) benet, som står "upp" (HAHA HUR SKA JAG KALLA DET) ser llitee orealistiskt (vilket roligt ord) ut, och jag tycker det inte skulle vara så högt. Men jätte fint :D Ge mig some redigerings skills please♥

Svar: Haha aw tack Lova! Sant, benet var väldigt svårt att redigera D:Ty för kritiken och never evur evur ;);)
Juliette Stardawn

2013-11-11 / 22:53:24
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se/
Siri

Det är såhär bra jag försöker bli när jag gör alla mina strutsbilder :( <3

Svar: Haha aw tack, men dina bilder är ju dösnygga din torsk :( ♥
Juliette Stardawn

2013-11-11 / 23:10:06
BLOGG: http://moonbear.blogg.se
Natalie Season

Sjukt fint Juli!! Du är verkligen en utav dom bästa jag vet på att redigera, helt klart! Tyglarna kunde varit liite mer sträckta, men bilden som helhet är grymt fin, fina detaljer och sånt C:

Svar: Åhh tack så mycket Nattis! Vad glad jag blir C': Ska tänka på det med tyglarna :DD
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 08:47:12
Sofia Turtlebear

Sjukt snygg!
Du har alltid varit helgrym på att redigera ;))
Enda grejjen är benet. Det e jätefint...men från (heterdetså?) knskålen (????) och till hoven kunde vars lite mer neråt :D Är man perfektionists som går in på detaljer hehe.... men sjukt fiiin :D

Svar: Haha tack och bock, glad jag blir! :D Jo, benet blev lite jobbigt i slutet men tack för kritiken :D
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 16:20:06
BLOGG: http://moonrider.blogg.se/
Exenzia

Åh vad fint :') blir ju tårögd av att titta på den!!! Om ryttaren suttit ner lite mer och tyglarna vart utsträcka hade det blivit ännu bättre :D Annars är det ju typ perfektion boo boo *-* <3

Svar: Haha åh thanks my dear :') <3 Ska tänka på det, ihih :D
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 17:55:37
BLOGG: http://exenzia.blogg.se/
Rebecca Winterbell

HÄRREEEE SÅÅÅÅ FIIIIN!!! DÖÖÖR!!! Påriktigt! *-* Tränset *-* Benet *-* Manen *-* ALLT! Gud du redigerar sååå galet bra!! Tyglarna och sitsen gör inte mycket, det är lika fint ändå, för i mina ögon ser helt spända tyglar ut som man typ drar ner hästen så enligt mej Cx
Jätte fin Juli du är bäst på att redigera helt seriöst!

Svar: Åh gud vad roligt att höra! Tack så otroligt mycket Beccis :'D <3
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 20:10:02
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Matilda Greenstone

ALLTSÅ NEJ VAD OTROLIGT BRA ALLTSÅ OMG VAD SNYGGT *-*

JAG VILL OCKSÅ KUNNA LIKSOM OMG GAH SÅ BRA! <3

Förlåt för lite jaa... Men du är verkligen grym på att redigera! ;P

Svar: HAHAH men shiet, åh tack gulliga du! *-* <3
Juliette Stardawn

2013-11-12 / 20:18:55
Selena Westgirl

du er kjempe god! selv kan jeg nesten ingenting xD

Svar: Haha aw tack! :D
Juliette Stardawn

2013-11-13 / 07:40:57
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Maja Starside

Jooliii, du är ju skit bra på att redigera!! :D
Jag kan i stort sätt bara böja ner huvudet på hästen och lägga till sol och ljuskontrast ;) Nej men sjukt bra joli <3


Svar: Haha aw tack majsis :D Men hej, det är ju bra det med! :D <3
Juliette Stardawn

2013-11-13 / 10:07:41
BLOGG: http://majastarside.blogg.se
Frida Silverside

Verkligen jättefin bild :) Du är jätte duktig på att redigera :D

Svar: Åhh tack otroligt mycket Fridis *-* <3
Juliette Stardawn

2013-11-15 / 12:55:04
BLOGG: http://fridasilverside.blogg.se
Anonymus

Svansen! *.*

Svar: Haha fluffig! *-*
Juliette Stardawn

2013-11-17 / 13:42:53
Hanna Lightbear

Du är fantastiskt duktig på att redigera! Hur länge tar det, 200 år att bli så bra eller? :D
Ända kritik jag har att komma med är att nacken kanske skulle vart mer böjd än själva halsen.
Annars sjukt fint verkligen^^

Svar: Åh vad glad jag blir, tack snälla Hanna! :D Haha övning ger färdighet ;)
Juliette Stardawn

2013-11-19 / 19:41:34
Alva Moonfall

Det här är nog den sjukaste bilden jag sett i hela mitt liv. Jag är helt förälskad i den, allt är så himla fint och välgjort så att åh. Du är verkligen jätteduktig! :)

Svar: HAHA åh verkligen? :O Tack så otroligt mycket kära du, blir så glad av att höra sånt! :D
Juliette Stardawn

2013-12-30 / 23:53:08
BLOGG: http://emoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback