Nuvarande rykten ~   

Här nedan ser ni alla rykten som jag inte är beundrad med:
 
 
Insåg sen efter jag tryckt ihop alla rykten i en bild, att jag glömde jorvik fisket :S
Där är jag iaf neutral, lol wut.

Jag vet att supermånga av mina vänner redan är klar med massor av dessa rykten, men inte jag.
Why? Jo för jag är så nedrans lat och om det inte är kul, gör jag det inte.
MEN nu har jag bestämt att jag ska fått upp alla mina rykten som går att höja tills nyår!
 
Får se hur det går, så visar jag en bild i slutet av året ;)
Hoppas det finns fler som slarvar som mig!
 
 


Anna Waterdawn

så lat <3 <3

Svar: käft :(((( </3
Juliette Stardawn

2013-11-26 / 22:10:13
BLOGG: http://annawaterdawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback