Walleman ~   

Nu när jag håller på levla Airwalker och rider han nästan hela tiden, har jag fått upp ögonen för honom på nytt.
Varför har jag inte ridit honom oftare eller ens kollat efter honom? Han är ju otrolig.
Att jag ens hade tankarna på att sälja honom.. Kommer inte ens på tanken nu!
 
 
Han var ju den första hästen jag köpte & han är speciell helt enkelt!
Tror nästan man behöver "vara ifrån varandra", lol, för att kunna inse hur mycket ens häst betyder.
 


Sylvie Yellowstone

Jag hade exakt samma känsla med Hövding! Funderade på att sälja honom länge men sen började jag tävla honom i champ och då återfick jag mitt tyckte för honom, haha :)

Svar: Där ser man! Skönt att du inte sålde honom, annars hade jag jagat dig :(
Juliette Stardawn

2013-11-07 / 14:51:45
BLOGG: http://yellowstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback