Tankar kring årsdagen!   

Imorgon är det Star Stable's 2 årsdag och det kommer troligtvis firas med massvis med rakter, stoj och roligheter runt om i Jorvik. Jag själv började ju spela SSO i år i maj någon gång så jag hann ju aldrig vara med och fira deras 1 årsdag förra året. Men det jag sett ifrån bilder och inlägg, så verkade det väldigt roligt!
 
 
Så här ser årets set ut och jag tycker det är riiiiiiktigt snyggt! Älskar färgkombinationerna och den här utrsutningen kommer att användas flitigt utöver 2 årsdagen. Ett stort plus på att utrustningen typ kostade 1-10 sc styck! Väldans billigt! Men jag valde att köpa utrustningen för JS istället och sparade mina 200 sc :)
Vi Lifetime medlemmar fick även ett par stjärnformade blåa brillor och ja, dom är väldigt intressanta!
 
 
Något som ökar stämningen kring firandet av SSO's 2årsdag, är alla fina detaljer runt om i Jorvik.
Ballonger som sitter på olika platser, fler luftballonger och möjligheten att skjuta olika slags rakter för billig penning, är otroligt bra gjort! Allt det här är så nytt för mig och jag är imponerad!
 
 
Jag tror inte ni ungått att missa att dom har färglagt (ljusat upp) Södra Jorvik's del på kartan?
Man ser tydligare alla ställerna och vägarna + dom har satt ett vägspärrningsmärke vid bron i Nilmers Högland. 
Det måste betyda att det är nära nu! 
Hoppas bara att man inte måste vara beundrad med både fisket & ÅC innan man får gå över :(
Då kommer jag avlida för jag är neutral med båda, åhh!
Men då kommer jag aldrig våga klicka in på SSO bloggar den närmaste tiden, för jag vill inte att de spoilar innan jag själv har fått komma över, tufft men true :(
 
 
 
 
 
 


Matilda Greenstone

Jag kan "glädja" (Om man kan säga så hahah) dig med att jag också ligger långt efter i både fiske och sprick stängning :(
Har faktiskt mejlat SSO om det btw ^^

Och ja, tyckte så mycket om SSOs 1:årsdag med alla ballonger (Visserligen rosa då men men) så jag är riktigt glad att det inte ändrade på de billiga priserna eller raketerna och det :D

Alltså det här blir bara roddigt, men kort sagt så håller jag med dig :)

Svar: Åhh skönt att höra att fler har samma "problem" som jag höhö! Jag hoppas verkligen inte det är så! Precis håller med dig, priserna var toppen och jag älskar att till och med dom som inte är SR får ta del av utrustningen och lite kirr i plånkan! :D
Juliette Stardawn

2013-10-02 / 19:19:17
BLOGG: http://skydancers.blogg.se
Lisa Winterstorm

Ja liksom, tänk om man måste vara beundrad med massa fiske och sånt ;_; Jag är neutral i fiske :c

Svar: Då är vi körda Lisa ;__;
Juliette Stardawn

2013-10-02 / 19:39:20
BLOGG: http://lwinterstorm.blogg.se/
Allison Dawnstar

Neeeeeeeej! D: Att min dator var tvungen att gå sönder :'C
Om du har lust får du gärna logga in för mig och shoppa lite snygga SSO 2 årsdags kläder och utrustning x)

Svar: Åh attans, lider med dig! :(Haha sure, men jag har inte kvar din inloggningsuppgift :((
Juliette Stardawn

2013-10-02 / 20:22:14
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Allison Dawnstar

Funkar din mail än då? :)

2013-10-02 / 22:55:20
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Emma

Om dem tvingar en till att vara beundrad med fisket så slutar jag spela, haha! Jag hatar verkligen att fiska och är fortfarande neutral -.-

Svar: Hahah! Sant så sant!
Juliette Stardawn

2013-10-03 / 18:13:50
BLOGG: http://Hawksmith.blogg.se
Esmeralda Silverforce

Du behöver iaf inte oroa dig över fisket, GME har sagt att fiskets rykte inte har något alls med det nya området att göra ^^

Svar: Åh vilken lättnad! Hoppas bara inte ÅC har något med öppningen av SJ att göra :(
Juliette Stardawn

2013-10-03 / 20:28:50
BLOGG: http://monokerus.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback