Aprilhästarna.   

Om det är något jag saknar just nu på SSO, är det dom urläckra första aprils-pälsarna som kom till våra hästar som ett litet aprilsskämt. Jag som trodde det skulle vara en vecka, fotade inte alls mycket på dom andra färgerna, utan endast på rymdfärgen och nån enstaka på den rosa med hjärtan. Dumt misstag av mig men jag tyckte dom borde ha låtit den vara kvar lite längre. 
 
 
 
Var så vackert att rida runt i de olika byarna och se folk springa runt med sina färgglada hästar. Det gav lite mer färg och liv runt om i spelet, vilket jag hade velat ha längre. Jag saknar att rida runt på en Firerain, dränkt av blå färg och lysande av stjärnor. Nästa år... Suck.
 
 
 
 


Selena Goldbear

Jag tog inga bilder :(

Svar: Nej, vad synd :(
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 19:30:50
BLOGG: http://selenagoldbear.blogg.se
Alli D

Jag loggade inte ens in c':

Svar: Aw :c
Juliette Stardawn

2014-04-07 / 19:35:05
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback