Ledsen.   

Idag blir det inte heller någon bloggning är jag rädd...
Har inte heller kunnat komma in på SSO så har inte sett dom nya plaggen eller nya uppdragen, så jag kommer inte heller kika på några SSO bloggar förrens jag gjort dom för jag vill inte bli spoilad! :)
Förlåt så hemskt mycket, har haft mycket för mig IRL den här veckan....
 
 
 
 
 


Esmeralda Silverforce

Hoppas att du hinner ifatt med uppdragen så pass snabbt att du inte hinner bli spoilad :)

Svar: Haha jaa! Åhhh, det är så lockande att kika in på bloggarna :(
Juliette Stardawn

2014-04-24 / 16:43:57
BLOGG: http://monokerus.se/
Malin Silverlee

Hej! Har precis börjat läsa din blogg! Den är jätte mysig jag tror jag stannar och kollar in på vad du skriver♥♡★☆★♡♥

PS. om du inte vill bli spoilad så gå inte in på Alice Winterbells blogg då ;D
ses♥

Svar: Åh gud så trevligt, du är supervälkommen hit! Tack så mycket :D
Juliette Stardawn

2014-04-25 / 10:29:12
Malin Silverlee

♥♥

Svar: :) ♥♥
Juliette Stardawn

2014-04-25 / 17:28:03

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback