Påsk!   

Hann aldrig blogga eller spela igår då jag firade påsken med min släkt. För att vara helt ärlig, lockar inte spelet lika mycket just nu och verkligheten är roligare. Jag måste ta vara på de två sista dagarna av mitt lov innan skolan börjar igen.. Men jag hoppas ni haft en riktigt påskkväll med era nära och kära! :)
 
 
 
 
 


Vendela Moonlake

Ohhh vad fin outfit! <3 :o

Svar: Tack så otroligt mycket! :D
Juliette Stardawn

2014-04-20 / 12:42:12
Linda Youngwood

hoppas du oxå haft det bra! :D

håller med , spelet är inte lika lockande längre , men tror det blir lite ändring på det nu när huvuduppdragen är på g :D

Svar: Jadå, absolut! :D Nej det är synd :( Men de håller jag med dig om, den 23 smäller det!
Juliette Stardawn

2014-04-20 / 12:51:57
BLOGG: http://lindayoungwood.blogg.se
Lily Mclee

Riktigt fin outfit! Verkligen bra matchat :)

Svar: Åhh tack så hemskt mycket! :D
Juliette Stardawn

2014-04-20 / 13:28:32
BLOGG: http://nattstad.se/lilymclee
Matilda Greenstone

Hästarna är fina och huvuduppdragen är oftast bra. Men annars tycker jag SSO börjar bli sämre. Samma påsk uppdrag, samma juluppdrag, samma alla hjärtans dag uppdrag osv. Det kommer aldrig något NYTT.
Det kommer nya uppdrag men alla går ut på samma grejer men med olika personer. Först ska man bygga upp rykte i 2092737373 år, sen får man ingen XP och sen visar sig uppdraget vara att levera 3 kläder för att personen ska öppna butik.

Förlåt, jag ska inte klaga, men SSO var så mycket bättre förut, nu händer varken något roligt eller spännande. Och ifall det kommer en snygg häst eller ett plagg så är det svindyrt. Nej fy, teamet får skärpa sig!
Men samtidigt är det väl bra att man tröttnar, för IRL är så otroligt mycket roligare! :D

Svar: Nej ingen fara, bara kul att höra dina tankar och åsikter! :D Jag håller med dig, fastän jag inte ens spelat ett år, ser jag mönstret kring alla dessa högtidsuppdrag. Samma med uppdragen man får ibland på onsdagsuppdateringarna, dom är så himla korta och har oftast egentligen inget speciellt syfte enligt mig. Dom är bara för vi inte ska klaga över att vi inte får göra något i spelet. Hästarna blir bara finare och finare tycker jag och blir alltid lika spänd inför varje hästuppdatering :D Vad hände sen med att priserna skjuter i taket, i dont get it :( Allt ska vara dyrt nuförtiden... Sant, IRL är tusen gånger bättre tack o lov ^^
Juliette Stardawn

2014-04-20 / 16:00:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback