Reggson & Brave.   

Hittade en bild liggandes i min Frapsmapp medans jag rensade bland de tusentals bilder jag fotat.
Bestämde mig helt enkelt för att redigera den åt min vän Regina, då bilden föreställer henne och hennes starthäst! Så redigerade den lite snabbt och såhär blev den :D
 
(var tvungen att göra en snabbändring så håret fick täcka munnen, hehehe)
 
 


Denise Mountaingirl

Tycker du kan dela med dig lite av din duktighet att redigera bilder *-*
Säger bara ett ord.
WOW *-*

Svar: Hahah åh tack vad snäll du är! :D
Juliette Stardawn

2014-04-14 / 14:00:41
BLOGG: http://denisemountaingirl.blogg.se
Staffan

GIMME SKILLS BROOO

Svar: NEVUUUR!!
Juliette Stardawn

2014-04-14 / 16:03:52
Reggan

Aaaaw, så fint av dig jullan, du vet vad som väntar dig! :D ♥♥♥

Svar: Hahah ingen fara ♥♥♥ åhååå ;)
Juliette Stardawn

2014-04-14 / 19:43:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback