Suck.   

Nu när huvuduppdragen är slut, så känns det som att inget riktigt lockar till spelet längre. Förutom min kära familj DBC och alla fina vänner ❤ Besviken är jag över att uppdragen endast var i två dagar då vi väntat i typ 8 månader sen förra huvuduppdragen. Jag har LT för att vilja köra storyn och alla magnifika huvuduppdrag. Sen såklart för andra anledningar. Inte en massa krimskrams där emellan! Jag hoppas och ber för att dom redan sitter och jobbar på de kommande uppdragen nu, för om vi får vänta 8 månader igen. Då smäller jag av. :(
 
 
Men om jag ska se något positivt med uppdragen, var det att dom var så otroligt fint gjorda, roliga uppdrag och hade verkligen ansträngt sig för att få till det bra. Jag älskade dom! :)
 
 
 


Ida Hawkberg

Du får inte sluta förrän vi har hittat på något tillsammans i spelet 8DDD

2014-04-28 / 20:16:23
Allison Oakheart

känner samma :'(

2014-04-28 / 21:33:48
Reggan

Visst, det var lite kort, hade gärna fått vara en dag till. Men tänk på hur mycket man faktiskt hann göra under de två dagarna, galet mycket :D Tror inte det kommer dröja lika länge tills nästa gång! ♥♥

2014-04-30 / 01:01:45
BLOGG: http://www.eastwright.blogg.se
Johanna Puppyheart

Hejhej!

Du får jättegärna gå in på min blogg och läsa mitt inlägg med rubriken "kroppsideal"! Vore kul om du kommenterade dina åsikter och tankar om inlägget. :3

2014-04-30 / 17:33:56
BLOGG: http://puppyhearts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback