Svullis is home!   

Igår blev jag riktigt överraskad, på ett bra sätt dock, när jag kikade vilka av mina vänner som var online. När jag bläddrat ner en bit, stannar jag. En mycket god vän till mig sen år tillbaka, som varit borta väldigt länge, var online. Jag seriöst hyperventilerade och var tvungen att stalka upp henne direkt!
 
 
Pratade med henne hela kvällen tills jag skulle sticka och oj sån skön människa hon är! Det är underbart när några av ens vänner som varit borta en längre period, kommer tillbaka :)
Nu hoppas jag bara att hon är kvar på SSO, annars....
 
 


Wirre Weris Drake

Jag har också en sådan vän på sso, när hon väl loggar in så blir man så otroligt glad <3

Svar: Åhh så kul att höra, vänner är bra att ha! <3
Juliette Stardawn

2014-04-18 / 11:33:59
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
sylvie

hahaha aw fina du, nu blir jag glad ❤️ <3 ♥ (kör på tre olika varianter på hjärtan för är på telefonen lol)

Svar: Hahaha aw, svarar med samma hjärtan just because ❤️ <3 ♥
Juliette Stardawn

2014-04-18 / 11:52:18
Lara Mcfield

Har också en otrolig vän som typ loggar in 3 ggr i året, men det är lycka när hon är inne <3

Svar: Åh kul att höra, det är underbart! :D
Juliette Stardawn

2014-04-19 / 21:51:41
Jane Riverwood

Min alldeles första kompis på SSO har jag väntat på i ett år nu. Hon verkar inte komma tillbaka och jag har tappat hoppet, hon var inte SR. :(

2014-05-10 / 07:42:49
BLOGG: http://starstablejane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback