Vänner!   

Tur man har en sån fin vän som levlar, fiskar, bygger upp rykten osv när man själv inte hinner.
Jag blev precis klar med mitt nationella tal som jag ska ha imorgon och har alltså inte varit inne någonting på SSO idag. Så har ni sett mig inne idag, har det varit min fina vän Regina som hjälpt mig idag 
 
 
 
 
 


Tindra Silverheart

Jag vill bara tipsa dig om att en sneak peak på huvuduppdrag har kommit till nyhetssidan! Såg det för någon minut sen och vad jag har sett så är det ingen som har märkt det och bloggat om det, skulle vara kul om du kunde blogga om det c:

www.starstable.com/gfx/news/155/xreturning.jpg.pagespeed.ic.4VKCcU5bwz.jpg

(Jag publicerar detta på dem flesta av bloggarna i min länklista, så att flera kan sprida det, och tänkte att du kanske vill veta om sneak peaken c8)

2014-04-09 / 17:30:40
BLOGG: http://zilverheart.blogg.se
Reggan

Hihihi, jag är bäst♥♥♥

2014-04-09 / 22:02:27
BLOGG: http://www.eastwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback