Alicia Online   

 
Har även jag tatt mig i kragen och spelat lite Alicia Online, även om detta bara är Beta versionen.
Ville spela "orginalet", men det hann tyvärr stänga ner innan jag fixa ett konto..
Men jag måste säga, att även om jag bara rider omkring på ranchen för tillfället, wow vilket spel!
 
 
Prövade att spela som kille och det roliga är att man får slumpat utseende, även häst, varje gång!
Tyckte jag fick denna gång en ursnygg brunskäck med lång man & svans, rena drömmen.
 
 
Kontrollerna är aningen bökiga och jag visste inte alls hur man styrde, hoppa osv. Men när man väl lär sig hur man glider, flyger och framförallt hoppar, så är det inte alls så svårt! Det roligaste tyckte jag är att glida i riktigt hög fart eller bara glidflyga från en klippa. Grafiken är riktigt vacker att kolla på och jag ser verkligen framemot när övriga uppdateringar kommer :)
 
 
 
 


Leoni Cloudcamp

Hej bästa Juliette! vill först säga att jag gillar din blogg väldigt och den är väldigt kul och "intressant" att läsa :)
Men jag undrar över en sak om det här spelet. Jag är väldigt intresserad av att prova det och jag undrar var du har hittat det? jag har sökt på det,men hittar det inte. Jag skulle även bli glad om du kunde lägga en länk till det s¨å jag kan hitta det lätt :D
Tack på förhand, kram Leoni

2014-12-29 / 16:50:08
Ada Wolfdaughter

Ja vart hittar man detta spela ? :) Även om det bara är Beta

2015-01-09 / 18:49:30
BLOGG: http://adawolfdaughter.blogg.se
Judith Shadowstar

Gå bara in på http://alicastory.com c:

2015-01-09 / 23:32:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback