"Barbiehästen"   

Igår när jag lunkade omkring vid hemstallet på Vingården, så träffade jag Lisa snabbt.
Hon visade mig hennes nya tillskott i stallet, denna häst var det;
 
 
Det var den sista hästen jag trodde hon skulle köpa.
Många anser att denna häst är gräslig och att dom inte typ tar bort eller ändrar den.
Därför har jag aldrig sett en person springa omkring med en sådan häst, förutom igår.
Jag å andra sidan, tycker hästen är charmig och jag gillar den, den är ovanlig och inte många har denna pånke.
Att den ser plastig ut kan jag hålla med om, men jag tycker när den fick kort man så vart den ursöt.
Jag funderade förut på att köpa den bara för att ingen hade den typ, och min tanke velar fortfarande.
Varför ska man inte köpa hästar man gillar lixom, bara för att folk anser att den är ful?
Det är endå ens egna tanke och åsikt som räknas i slutändan ;)
Så man vet aldrig, kanske flyttar en sådan häst in i stallet i framtiden ahah.
 
Vad anser ni om denna häst, är den hiss eller diss? Tell me!
 


Alva M

Tycker den är urgullig, dock ingen jag skulle tänka mig att köpa. x)

Ledsen för att jag bara stack under levlingen btw, datorn tyckte det var en rolig idé att stänga av sig! :(

Svar: Skönt att en till gillar den :3 Ingen fara hörru, mitt internet krånglade också i slutet, men vi får göra om de en annan dag :D!
Juliette Stardawn

2014-02-10 / 16:45:37
BLOGG: http://www.napulii.blogg.se
Juliette Starlord

Tyvärr en STOR DISS xD Kallar den för morot-cp häst haha sorry ;(

2014-02-10 / 17:14:01
BLOGG: http://juliettestarlords.blogg.se
Selena Westgirl

jeg elsker den hesten, har en selv faktisk. Min har bare lengre man :3

Svar: Åhå kul att höra! :D
Juliette Stardawn

2014-02-10 / 19:31:16
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Päronet Silverheart

Älskar den hästen, ska köpa en innan detta året är slut(har redan massa planer för andra hästar innan så därför blir det nog i slutet av detta år, hoppas tidigare.)
Har dock danska varmblodet från FP, som ser ut ungefär likadan som guldhästen(vaddå det är ett fint namn :(). Älskar den verkligen, den sticker ut med sin guldiga man och det gör den till ögongodis *.*

Svar: Ja men eller hur! Väldigt ovanlig och unik på det sättet, hoppas du lyckas inskaffa dig pållen innan årets slut! ^^
Juliette Stardawn

2014-02-11 / 08:20:38
BLOGG: http://tinnisostars.bloggo.nu
Minna Silverhill

Tycker den ser ut som en morot ._.

Svar: Gahah aw :3
Juliette Stardawn

2014-02-12 / 19:07:17
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se
Lova was here

Helt ärligt har jag gillat den ganska länge. Det var faktiskt så att Lisa skulle köpa den gråa araben i firgrove men då började jag prata om den så jag fick henne att köpa den ^^ Jag ska antagligen köpa den om ett tag, så fort jag får råd. x) Och som du sa; typ alla hatar den. Men det är sin egens åsikt som räknas

Svar: Haha jasså, var det så det var? Din buse! x) Precis, det är ju ändå att man själv är nöjd som räknas!
Juliette Stardawn

2014-02-13 / 07:53:42
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se
Jennifer Starrock

Den är ju bara så cool!
Har den själv och jag blev seriöst förälskad i den när jag red den *-*
Älskar hästens man och svans, ser nästan lite ''eldigt'' ut ;)

Svar: Haha jaha, åh vad kul! Håller med :D
Juliette Stardawn

2014-02-14 / 14:46:22
Holly Darkgren

Jag tycker inte om den alltså jag menar inte att den är ful! Den är söt men jag tycker inte att den passar i mitt hemstall :s Men annars är det inget fel på den! <3

Svar: Haha ingen fara, alla tycker olika såklart :D
Juliette Stardawn

2014-02-14 / 17:19:54
BLOGG: http://StarHorsesClub.blogg.se
Sofia Goldwood

Jag tycker den är en jätte söt pålle och jag TÄNKER köpa denna underbara häst!

Svar: Kul att höra! :D Det ska jag också göra någon gång haha :)
Juliette Stardawn

2014-02-15 / 17:53:38
BLOGG: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Emma Moutainfoot

wow säger jag den hästen kommer var först hästen som flyttar hem till mig alltså säger bara wow ( svimmar lite )

Svar: Haha, åh roligt att höra att någon uppskattar hästen! :)
Juliette Stardawn

2014-02-17 / 20:59:45
Sally hawklord

Hiss!
Tycker den är så annorlunda och charmig. Vem vet... Den kanske flyttar in hos mig
💖 manen och svansens färg<3<3<3<3<3<3<3<3

2014-05-19 / 21:05:20
BLOGG: http://leiaosally.blogg.se
Zoe ♥

ha ha köpte den i dag xD så söt lilla morots pållen ♥♥♥

Svar: Ja verkligen! :D
Juliette Stardawn

2014-11-24 / 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback