Charmigt!   

Eftersom jag fått medicin och smärtstillande, plus massa sömn, så har jag ork att vara inne på SSO ett litet tag.
Stöttes på av detta i brevlådan av mina kära vän Myra, som hade skrivit en urcharmig dikt till mig.
 
 
Sånt här gör en så himla glad och de är underbart att man har vänner som bryr sig! 
Visst var den charmig? B)
 


Minna Silverhill

Aw

Svar: :D
Juliette Stardawn

2014-02-09 / 13:48:15
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se
Ella Riverfall

:O :o jag heter också Riverfall i efter namn.EN KUSIN HÖR NI?! En kusin.Hälsa myra från mig Med vänlig hälsning, Ella Riverfall

Svar: Haha nämen se där! :D
Juliette Stardawn

2014-02-18 / 22:02:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback