Fullt upp idag.   

Idag fick jag upp Airwalker till level 13, skönt!
Så nu är det bara att räsa det sista så ska han få ta en semester till hästön med Pelle :)
 
Förövrigt har jag hunnit med två aktiviteter i DBC idag, ridpass och event.
Det ena var travstafett och det var superskoj, en liten del kan bero på att mitt lag vann ;) ;)
 
 
 
 
Det andra var att vi skulle sätta på oss tävlingskläder, rida Steves lopp i grupper och vinnaren i varje grupp fick välja en person som skulle klä på sig en döful outfit som den var tvungen att rida runt i resten av kvällen.
Kom tvåa, så fick inte äran att välja någon men är glad att jag slapp strutta omkring i fula kläder för kvällen iaf!
 
 
Nu är jag riktigt trött, så ska gå och lägga mig tidigt så blir inga mer inlägg tonight.
Ses imorgon ;)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback