Hjärtan överallt   

Ännu en gång har vi fått en uppdatering endast kring en speciell högtid.
Alla hjärtans dag, kärlekens dag. 
Jag har bara firat den ett några få gånger, annars får jag alltid lite choklad eller gelehjärtan av mina föräldrar
som jag sitter hemma och kalasar på, hahah!
Detta är även min första alla hjärtansdag-firande på Star Stable och jag är spänd på det!
 
Jag tycker det är kul att dom anstränger sig lite extra kring varje högtid och går in för det fullt.
Alla detaljer runtomkring gör att man får en supermysig feeling. Tummen upp!
 
 
Massor av stora krukor med vackra rosor, fina hjärt-lyktor, hjärtan som bubblar ur brunnen och mysiga stearin ljus är några av sakerna som dom har lagt till i denna onsdags uppdatering.
 
 
 
 
 
 
Jag tycker det är roligt med alla detaljer, vad tycker ni? :)


Annie Blue$tar

Jag tycker det är fint *-* HAPPY VALENTINES <3

Svar: Haha jaa, desamma du! :D
Juliette Stardawn

2014-02-14 / 10:36:17
BLOGG: http://silverbelle.blogg.se
Annie Blue$tar

Oj glömde skriva DAY efter Valentines hehe xD

Svar: Haha :D
Juliette Stardawn

2014-02-14 / 20:31:11
BLOGG: http://silverbelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback