Levlingsrunda   

Idag tog jag mig i kragen och levlade lite smått det första jag gjorde när jag loggade in.
Eftersom för mig blir det så att jag får det inte gjort om jag väntar tills kvällen eller skjuter upp det.
Hoppas jag inte är ensam om att vara världens segaste levlare...
 
 
Fick iallafall sällskap av Rose efter en bit, vilket alltid uppskattas!
För jag tycker levlingen går snabbare och inte är lika tråkigt om man har sällskap :)
Så om ni behöver en levlingskompis en dag, hör av er hahah!


Rose Highlee

Jag levlar mer än gärna med dig nå mer dagar Juli!❤️

Svar: Haha gud vad bra! :3
Juliette Stardawn

2014-02-01 / 16:59:37
Charlotte Mcdotter

Jag skulle behöva en levlings kompis xD
Annars levlar jag typ aldrig.. hehe... ^^

Svar: Haha samma här! Hojta till i SSO, så kanske vi kan följas åt :)
Juliette Stardawn

2014-02-01 / 17:27:38
Tindra Silverheart

Skulle va jättekul att levla med dig, är dock inte så aktiv på star stable just nu :3

Svar: Hojta bara till! ^^
Juliette Stardawn

2014-02-03 / 18:07:44
BLOGG: http://tinnisostars.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback