Ponny på vift.   

För ett par dagar sen, då jag hade fått hem både Icecloud & Bluerebel, så pratade jag med Myra.
Hon hade precis fått hem hennes egna ponny Tekno och vi bestämde oss för att ta en "invignings-tur" av våra nya fina ponnysar. Vi startade från Steves och kom ända till Valedale vid Firgrove.
 
 
 
 
Baltazar skötte sig riktigt bra och verkade stortrivas med Tekno och Myras sällskap.
Trots att han är så pass liten, så finns det mycket energi i honom som han tog ut i några glädjeskutt då och då. Känns kul att äntligen ha fått tillbaka en ponny i stallet igen!
 
 
 
En riktig klippa till ponny, de är vad jag köpt!
 


Juliette Starlord

Haha nu blir vi ännu mer lika när vi har likadana pownies :3

Svar: Haha jasså, se där! :D
Juliette Stardawn

2014-02-24 / 17:30:42
BLOGG: http://juliettestarlords.blogg.se
Jenny Erki Snowhill.

Sa ju att du behövde en ponny i ditt liv Perki.
Okej...det har jag aldrig sagt... MEN JAG HAR TÄNKT DET!!!

Och det är tanken som räknas. :-)
Det vet vi alla...dah.

Svar: HAHAHAH, du är så söt när du tänker erki <3 <3 Men true dat, rena rama eyecandy! *-*
Juliette Stardawn

2014-02-25 / 04:41:30
BLOGG: http://snowhill.se
Myra

Kan inte sluta tänka på den där gamla proffessorn när jag hör hans namn... Baltazar-balt. Baltazar-balt. Baltazar, Baltazar, Baltazaaar..

Svar: HAHAHA! åhhh best show ever!! han ser ju så himla gullig ut också!
Juliette Stardawn

2014-02-25 / 09:58:53
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback