Spontant.   

Jag är en spontan människa & gör gärna grejer helt oplanerat.
Till exempel så hade jag en urmysig stund med ett par personer igår, helt spontant.
Jag och Regina levlade, träffade sen Paula och pratade.
Sprang till SGB tillsammans, träffade Mira, Frida, Maria, Ellen, Maja, Saga för att pratat helt enkelt.
 
 
 
Jag är en väldigt öppen och trevlig människa som älskar spontana saker, så var inte rädd att fråga mig, så kanske man kan hitta på något om jag inte har andra planera på G. För jag säger väldigt sällan nej! :)


Diana Flowerpie

Alltså jag älskar att du är en sådan person! Det är så kul att alla inte säger "eh nej ja känner inte dig" utan att någon faktiskt är öppen inför att träffa nya människor!
Det gillar jag!

Svar: Haha åh tack så mycket! Man vet aldrig, en person som man träffar sådär spontant, kan sluta med att det blir ens närmaste vän längre fram! ^^
Juliette Stardawn

2014-02-20 / 10:53:24
Sagis da Körven

Hahah de var en rolig kväll :)

Svar: Haha indeed :D
Juliette Stardawn

2014-02-20 / 15:34:16
BLOGG: http://jorvikjo.blogg.se
Reggan

Jaa alla var så söta mot en♥ PUSS PÅRE JULLAN

Svar: Haha trevlig hög♥ PUSS PÅRE REGGS!
Juliette Stardawn

2014-02-20 / 21:24:02
Alli D

Jag kommer ihåg när vi träffades. Ditt fina inlägg fick mig att tänka på det c;

Svar: haha åhh jag med! :3
Juliette Stardawn

2014-02-21 / 15:31:54
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Lova was here

hahah jaa en av mina närmsta vänner jag haft (vi är dock inte vänner längre) var det bara så att min kompis gick och frågade om hon ville dansa med oss HAHAH

Svar: Hahahah se där! :D
Juliette Stardawn

2014-02-22 / 23:49:07
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback