Vi krymper!   

I dagens uppdatering så hade dom sänkt priserna på Hästön, vilket jag tyckte var otroligt bra!
Man ska inte behöva lägga ner massa js eller sc på en sådan funktion, då vi lägger väldigt mycket SC på att köpa hästar bland annat.
Nä tummen upp för priset - dock hade dom gärnat kunna sänka lyxsemestern yttligare ;)
 
 
Eftersom jag hade lite JS över, så valde jag att skicka iväg Charmant och Walle dit.
Airwalker har jag ju precis levlat klart, så han förtjänar lite semester och det gör även min stora maffiga Andalusier grabb Scarletknight!
 
 
 
Så nu har jag endast fyra hästar kvar i mitt hemstall - men det är såååå skönt!
Det är min starthäst Firerain, mitt nästa levlingsprojekt Coralpeak & mina två nya medlemmar i Stardawn familjen Bluerebel och Icecloud som ännu ska vänja sig vid den nya miljön :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback