Besök hos hästfrisören ~   

Min fina arabtjej Akora har nästan enda sen hon kom till mig haft sin man uppsatt i knoppar.
Det beror på att hennes man hade blivit otroligt sliten eftersom hon kliar sig mot allt hon kommer åt med halsen och därmed även manen.
Jag ville inte att den skulle förstöras mer än vad den redan var, så jag lät det få vara uppsatt istället.
 
Idag tog jag mig dock i kragen och hade sen en vecka innan, bokat en tid hos en hästfrisör. Coralpeak tyckte det var otäckt först med alla olika verktyg, medel och omgivningen där vi var. Men oj vilken klippa!
Hennes annars långa fina, typiska arabman, blev kortklippt men den lär ju växa ut :)
 
 
Väldigt stiligt om jag får säga det själv & jag älskar hur man ser hennes olika skiftningar i manen.



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback