Goodbye mister frostman ~   

Något som jag tycker var dåligt med den nya uppdateringen var att snön försvann...
 
Jag förstår att allt det där med jul & nyår var tvungen att pysa iväg, för annars skulle det verka udda.
Men snön kunde iallafall fått stanna kvar i 1-3 veckor till åtminstoende.
Det är ju inte direkt så att snön försvinner så fort julen är över?
 
 
Jag känner att jag inte hunnit utnyttja snön nog eller hunnit fota nog mycket foton av min allra första snö här på SSO. Nä om jag skulle få lite snö iallafall 1 vecka till, hade jag hoppat av glädje.
Vi bad om den så länge och när vi väl får den, så töar den bort lika snabbt som den kom. 


Anonym

haha jeg savner snøen så inderlig. er den eneste snøen jeg har fått i år ;___;

Svar: Jaa aw ;_;
Juliette Stardawn

2014-01-10 / 21:48:53
BLOGG: http://Amazingcat.blogg.no
Minna Silverhill

Jag fick snö IRL 1 dag, på den andra dagen töade den bort .-.

Svar: haha var samma här :( Men idag toksnöade det så vi har säkert minst 2 dm snö atm :O
Juliette Stardawn

2014-01-11 / 08:20:16
BLOGG: http://minnajorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback