I Valedales gröna skogar   

Idag när jag loggade in, så hade jag hamnat i Valedale av någon skum anledning...
Jag tog iallafall tillfället i akt och struttade omkring med min fina andis runt i skogarna och längs stranden.
För det är vääääldigt sällan jag stannar upp i Valedale och inspekterar alla fina detaljer som finns i omgivningen, för oftast levlar jag och rusar ifrån lika snabbt som jag kom dit.
 
 
 
 
Stranden är en av mina absoluta favorit fotoställen då man får med så mycket fint.
Sen att rusa omkring i skogen hör väl till när man är i Valedale? :)
 
 
 
 
Nä Valedale är nog mitt favofotoställe atm!
 
Vore kul att höra vart erat favoritställe att fota är, tell me :D
 
 


Jenny Skydawn

Hm det var svårt men tycker att Steve är bra. Det ligger så centralt och där finns... Allt! xD

Svar: Men precis! Dock har jag lite svårt för Steves, vet inte varför :(
Juliette Stardawn

2014-01-20 / 15:14:02
BLOGG: http://www.skydawnn.blogg.se
Diana Flowerpie

Vad fint din häst passar i Valedale! <3

Svar: Åh tack så mycket, tycker jag med :DD
Juliette Stardawn

2014-01-20 / 15:36:16
Sofia Soffan Youngwright

Hmm, de måste nog vara Erwind fälten, att bara galoppera på de gröna ängarna <3

Svar: Åh ja gud, det stället ligger mig nära hjärtat fast jag inte alltid hinner vara där så ofta tyvärr D:
Juliette Stardawn

2014-01-21 / 18:30:29
BLOGG: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback