Ihåliga träd & statyer   

När jag spelade SSL så lade jag märke på ett speciellt träd och statyer vid det i spelet.
Jag stirrade på det ett tag och kom på att jag sett det där trädet förut någon annanstanns, men vart?
Eftersom jag tänkte på att den kanske hade med något "magiskt/övernaturligt" att göra, så stack jag till Valedale, där nästan allt sådant hamnar. Mycket riktigt, så stod trädet där, med samma statyer.
EDIT; det finns yttligare ett träd i SGB - tack Siri!
 
 
Den till vänster är ifrån SSL & den till höger ifrån SSO.
 
Jag har inte läst/hört/sett något om detta lite halft läskiga träd ännu, så jag är väldigt nyfiken vad den har för påverkan hos Ödesryttarna, Mr. Sands osv. Om det kommer kommande uppdrag om den hoppas jag, för jag är riktigt nyfiken på ta reda på vad den gör här i SSO.
Om inte, är det bara en lite skräckinjagande detalj i spelet c:
 
 


Minna Silverhill

O.o

Svar: Haha eller hur! x)
Juliette Stardawn

2014-01-24 / 17:37:23
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se
Siri

Finns i SGB också!

Svar: Jasså! Hade jag helt missat heheh :3
Juliette Stardawn

2014-01-24 / 18:55:57
BLOGG: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback