Vad tycker ni?   

Eftersom förra livestreamen verkade vara rätt uppskattad & det var otroligt trevligt att samtala med er medans, så har jag funderat på att kanske ha en till. Då jag visar er lite hur jag redigerar från scratch! :)
 
   Vill ni se när jag redigerar en bild från start?
 
  
pollcode.com free polls 
 
Och om ni svarar "Absolut!", så kommentera jättegärna vad för slags önskemål ni har, t.ex. hästras, speciell gren, speciellt tema, benrörelse osvosv. Ska bli kul att se hur ni svarar ;)


Nikki Westlake

Skulle vara awesome om du kunde försöka göra något slags av terrängbild! :D Om det går att göra så, förståss. ^^

2014-01-08 / 15:55:45
Sally Westfield

Jag skulle vela se en sådan där ''bad riding'' - då hästen konstrar och inte vill, och ryttaren är lite nervös och kanske inte gör det bästa i det skedet eheh :D

2014-01-08 / 16:01:12
BLOGG: http://sallywestfield.blogg.se
Minna Silverhill

Det skulle vara kul om du fixade någon dressyr form, typ piaff, passage vad som helst :D

2014-01-08 / 17:36:12
BLOGG: http://minnajorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback