10 saker ni kanske inte visste.   

 
10 saker på SSO:
- Jag har snart spelat SSO i cirka 10 månader nu.
- Jag är urkass på mata mina hästar & använder nästan alltid stallhjälpen!
- Sa förut att jag skulle ha en maxgräns på 5 hästar, jag har nu 11...
- Jag älskar att få brev i spelet, typ roligaste som finns hehe.
- Jag avskyr VDC & Emmas bana i GÅD.
- Jag slösar alldeles för mycket JS på transport och fika.
- Det är just nu 3 hästar i mitt hemstall, resten är på semester på Hästön.
- Jag måste alltid börja med att levla i VG, sen mot GÅD/SB, annars får jag spunk i huvudet.
- Jag har världens finaste vänner i spelet och skulle aldrig varit kvar utan dom!
- Firerain, min starthäst, är hästen jag är mest nöjd med.
 
 
 
 
10 saker IRL:
- Jag är blond i verkligheten.
- Jag ska ha bott i Australien och London innan jag dör.
- Jag har hållt på med hästar hela mitt liv och haft både medryttarhäst & foderhäst.
- Jag älskar musik och överlever inte en dag utan att få lyssna.
- Jag <3 mat, behöver jag förklara mer?
- Har inget djur, men vill dock ha en katt!
- Har aldrig brytit något i min kropp, men opererat mig en gång!
- Jag måste dricka en kopp té minst en gång per dag, annars dör jag...
- Att bli väckt under en powernap är det värsta jag vet, kan seriöst mörda personen som gör det.. :s
- Jag har svårt att bli kär och är en väldigt kräsen person tyvärr.


Adrienna Darkbell

Åh, kul inlägg! Kanske måste sno din idé nån gång och också göra ett sånt :3
Jag såg dig tidigare idag, och jag ville skriva till dig för du verkar väldigt trevlig och jag skulle gärna vilja lära känna dig, meeen mamma ropade ner mig för det var mat så jag bah nej :c

Svar: Haha roligt att höra! Jamen gör de :D Haha nästa gång, är det bara att smyga fram till mig, bits inte :3
Juliette Stardawn

2014-03-02 / 21:16:00
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Anna J

Åh, jag vill ha bott i L.A och Stockholm innan jag dör ;)))

Svar: Nej huvva, inte stockholm!! blir ju knäpp på deras tunnelbanor och går vilse överallt :(
Juliette Stardawn

2014-03-03 / 12:52:19
BLOGG: http://aspectum.blogg.se/
Anna J

HAHAHA tror du inte att du går vilse i London & Australien då också eller? ;) <3

Svar: NEJ :( gick själv med en kompis i London and that stuff, så HAHA på dig boo ;) ;) ;) <3
Juliette Stardawn

2014-03-03 / 16:43:44
BLOGG: http://aspectum.blogg.se/
Alli D

Jag går inte vilse i Stockholm O_O (okej, lite) (eller ganska ofta) (eller hela tiden) :3

Svar: Hahaha åh alli c:
Juliette Stardawn

2014-03-04 / 17:28:04
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se
Lova was here

Jag vill bo i Stockholm innan jag dör!! Även fast jag mår aasilla efter att ha åkt tunnelbana (åkte tunnelbana med Siri och Sabbe när jag var där!!!) men jag gillar storstäder. Sen bor så många där <33 Inte för att jag hittar nånstans men vem bryr sig om man virrar runt lite!!!

Svar: Hahaha se där! Nä jag och el stockholmo är igen bra kombo, blir stressad och springer runt som en stucken höna! Göteborg å andra sidan, är mer Juli c:
Juliette Stardawn

2014-03-05 / 10:43:11
BLOGG: http://lovastarstar.blogg.se
Alli D

Bor i Sthlm :3

2014-03-08 / 12:16:06
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback