3 utmaningar!   

Esmeralda Silverforce är en väldigt påhittig person och en duktig bloggare, som har kommit på 3 olika Blogg-utmaningar som man gör i ett x antal dagar. Däribland finns t.ex. en om Star Stable Online, som jag ska ta mig äran att göra nästa månad hade jag tänkt. Det jag ville komma fram till är att dessa utmaningar är utmärkt då fantasin och idéerna bleknar och bloggandet känns trögt. Så till er som inte riktigt vet vad ni ska skriva om, välj en av dessa nedan eller varför inte skriva om alla? Dessa inlägg blir oftast väldigt roliga att läsa och man kommer personen bakom bloggen närmare på något sätt genom dess tankar och åsikter.
 
 
 
 
 
 
Jättebra idé tycker jag och man ser på allt fler bloggar att dessa utmaningar börjar dyka upp :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback