Esmeralda och Ash   

Var på sådant redigeringshumör att jag fick tillåtelse från Esmeralda att få låna en bild och redigera.
Och prövade nya saker och tog mig ut från min trygghetszon lite, här är resultatet;
 
(valde att ha kvar hennes logga, då det faktiskt var hennes bild från grunden.
Han fick även en ofrivillig socka på ena benet också!)
 
 
Här ser ni FÖRE bilden, alltså orginalbilden som jag tog från hennes blogg:
Jag använde bara denna bild när jag redigerade förövrigt!
 
 
Jag har utvecklats enormt och jag kan äntligen säga att jag är stolt över mig själv!
Hoppas ni gillar resultatet! :)
 
 


Ida Hawkberg

Använde du bara den bilden? ^^ Sjukt fin förövigt!

Svar: De gjorde jag! Tack så hemskt mycket :D
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 00:42:59
BLOGG: http://jorvikcookies.blogg.se
Evelina

Hej vad har du för app när du redigerar bilderna? Hur använder man den?

Svar: Hej, jag redigerar mina bilder i Gimp 2.8 och använder min laptop mus när jag jobbar där :) Det är alltså ett program för datorn!
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 07:59:54
BLOGG: http://EvelinaGladelord.bloggplatsen.se
Esme Silverforce

ASSÅ HERREGUD, du är ju inte sann! Hur i hela friden lyckades du få det hela att se så naturligt ut? :o Så fantastiskt duktig du är, jag hade aldrig kunnat göra något sånt där från den "basbilden" hahah! Använder du fortfarande bara musplattan?

Svar: Hahah åhh tack så otroligt mycket Esme! Japp, de är den hederliga laptop musen som jag fortsätter köra med, för plattan funkar inte :(
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 08:17:54
BLOGG: http://monokerus.se
Wirre Weris Drake

Super snyggt! Blir så impad av folk som kan sånt här :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 11:48:25
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Alva Moonfall

Åååhh x_x så sjukt snyggt, HUR LYCKAS DU .-.

Svar: hahaha tack alvis! c:
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 13:44:43
BLOGG: http://napulii.blogg.se
Ida Hawkberg

Det jag kan känna att jag inte fattar, är hur du liksom lyckas "vända" ryttaren, om du förstår vad jag menar?

Svar: Jaha, de använde jag ett verktyg i Gimp :)
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 13:56:14
Matilda Greenstone

Asså... Jag visste att du är otroligt grym på att redigera.. Men alltså med en musplatta? Hur kan man vara så begåvad liksom, jag kan absolut inte ens rita ett streck med min datamus.

Du är så duktig Juli!!

Svar: Åh tack så otroligt mycket! Det är ganska bökigt men man lär sig x) Tack!
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 15:49:32
Matilda Greenstone

Asså... Jag visste att du är otroligt grym på att redigera.. Men alltså med en musplatta? Hur kan man vara så begåvad liksom, jag kan absolut inte ens rita ett streck men min datamus.

Du är så duktig Juli!!

2014-03-30 / 15:49:33
Ida Hawkberg

Vad heter verktyget? :D

Svar: Vändverktyg ^^
Juliette Stardawn

2014-03-30 / 16:22:27
Linsooon

Åh va fint :o

Svar: Tack så mycket hörru! :D
Juliette Stardawn

2014-04-02 / 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback