Fel sminkning i salongen?   

Igårdagens uppdatering så fick vi både nya frisyrer, nytt smink och nya kläder!
Dock så verkade det som att inte alla fick samma smink, utan istället för de rockiga sminkningarna, så kom ett otroligt fint neutralt smink till vissa spelares salonger. Denna sminkning var dock inte tänkt att komma ännu och det blev alltså fel i uppdateringen.
Såg på flertal bloggar om denna fina sminkning såsom Amanda, Alicia och Esmeralda.
 
( Bild tagen ifrån Esmeralda Silverforce från bloggen Monokerus.se)
 
Jag är en av dom som inte fick detta smink i salongen, vilket såklart är urtrist. Läste även bland kommentarer om folk som inte heller fått det, det var då en tanke slog mig istället! Amanda, Alicia & Esme har alla likadana ansikten. Det måste ha något med saken att göra? Kanske det bara är personer med detta ansikte som har tillgång till sminket? För har sett på min kompis Myras blogg att hon inte heller har fått sminket, hon har dessutom ett annat ansikte än både mig och de resterande som nämns i inlägget. Hmm.
Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta luddiga inlägg men jag hoppas att vi resterande kommer få detta smink tillgängligt eller att ingen får det.
För rätt ska vara rätt, eller hur? ;)
 
Har ni tillgång till sminket & har ni samma ansikte i spelet som bilden ovan?
Please tell me, så jag får reda på om min teori stämmer eller inte :)
 
 


Rose Greenhill

Kan mycket väl stämma. Jag har samma ansikte som du, och har inte tillgång till det sminket. :P

Svar: Haha åhå, jaa orättvist värre må jag säga! :c
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 13:42:47
Esme Silverforce

Hade faktiskt inte tänkt så långt som till olika ansiktsformer, men det låter absolut logiskt!
(Nu hoppas jag bara att jag får behålla mitt fina ansikte, älskar den här nya sminkningen ♥)

Svar: Haha det var de första jag reagera på då tre bloggar med samma feja bytte smink :D Jag hoppas för din skull att du får behålla ditt smink & att vi övriga får tillgång till det ^^
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 14:26:12
BLOGG: http://monokerus.se
Myra Riverfall

Har också tänkt på det lite.
Tror det stämmer, för Alva har också fått det sminket och hon har också det där ansiktet ^^ Så du har nog rätt :3
Ja hoppas de antingen tar bort det eller inför till alla (hoppas själv på att de inför det till alla) för det är liksom inte så proffsigt av dem att låta folk behålla något som egentligen inte skulle vara där.
Skillnad om personen/personerna i fråga vann någon tävling där man fick någon unik grej. Så är ju inte fallet denna gång. Det spelar ingen roll om det är en häst eller en sminkning, alla ska ändå få samma möjlighet att köpa grejerna tycker jag. Fast det känns som att SSO är ett sådant spel som skulle kunna låta folk behålla det och sedan inte införa det till alla andra, då de minst sagt inte alltid är så proffessionella som man skulle önska att de var.

Svar: Haha åhå sedär! Håller tummar och tår att vi andra får sminket, för ännu ett neutralt smink skulle passa utmärkt i spelet! ^^ Håller absolut med dig, för om ett antal skulle få tillgång till ett specifikt smink skulle det nog bli kaos hos oss andra stackare som inte får det. Men skulle nog inte bli direkt förvånad om vi andra inte fick det, för dom kanske skulle få dåligt samvete om dom tog bort det från dom som fick det? Who knows? Haha du satte det jag tänkte precis! Det som jag sa tidigare, rätt ska vara rätt, annars får det vara ;)
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 14:28:00
BLOGG: http://mriverfall.blogg.se
Ida Silverrock

Yes, jag har det ansiktet, och jag har tillgång till det ;)

Svar: Åhå en till som säger det :D
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 18:06:13
BLOGG: http://horseheart.bloggo.nu
Rebecca Winterbell

Tror faktiskt att det du säger nu faktiskt stämmer, jag ha det fejset och det fanns tillgängligt för mig, har du nån aning om hur mkt det kostade för de andra som också hade det? I mitt fall var det 25 sc.

Svar: Haha jaa, verkar som de gör de! ^^ Jag tror det är 25 SC för er som har tillgång till sminket, då det är ungefär vad sminket i spelet brukar kosta :)
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 18:43:12
BLOGG: http://snowdancerz.blogg.se
Lily Mclee

Jag hade tillgång till det och har också det ansiktet, så din teori verkar stämma! :)

Svar: Haha åhå, ja då verkar de som min teori stämmer trots allt :D
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 20:07:32
BLOGG: http://nattstad.se/lilymclee
Lisa Winterstorm

Jag har det ansiktet och kan köpa sminket! :D

Svar: Haha se där! :D
Juliette Stardawn

2014-03-06 / 20:17:25
BLOGG: http://lwinterstorm.blogg.se/
Jennifer Winterstar

Jag har också det ansiktet och det sminket finns tillgängligt även för mig!

Svar: Där ser man! :D
Juliette Stardawn

2014-03-07 / 15:28:39
BLOGG: http://winterstarstable.blogspot.se
Sophia Puppyheart

Jag tror jag har det ansiktet och jag har det sminket!:)

Svar: Åhå :D
Juliette Stardawn

2014-03-08 / 16:24:00
BLOGG: http://goldblaze.blogg.se
Alexandra Swordfall

Ledsen att göra dig besviken din teori var super bra jag själv hade inte tänkt på det, jag har det ansiktet men har inte tillgång till sminket :( <3

2014-03-10 / 13:18:04
Alexandra Swordfall

Vet du vad nu blev faktiskt jag glad, det visade sig att din teori stämde :D jag hade inte samma ansikte som dom men nu är jag glad att du hade rätt kram :D

Svar: Haha nej inte jag heller! Åh ingen fara, kram på dig med :D
Juliette Stardawn

2014-03-12 / 17:55:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback