Fri passagerare   

Igår när jag hade besökt Jasper och fått tillåtelse att få rida hans bana runt hans gård, så frågade han mig
om jag inte kunde hjälpa honom leta efter hans bortsprugna fågelskrämma.
Självklart tackade jag ja och sa att jag skulle hålla utkik medans jag fortsatte göra några banor med Akora.
Vi hade kommit ända till fiskebyn och vi hade inte sett skymten av någon fågelskrämma.
Vi vände om och hörde något prassla i en av de gyllene buskarna. Inget vi lade något större intresse på utan fortsatte som vanligt. Vi gick tillbaka till Vingården och in i stallet för att fixa lite stallsysslor.
 
 
När jag kliver av Coralpeak, stannar jag till. Där bak ligger ju fågelskrämman! Hur fasen kom den dit?
Den låg snällt kvar på Akora, som inte hade kunnat bry sig mindre. Och lat som jag var, så fick den hänga på oss den resterande levlingen innan den äntligen fick återvända hem till Jasper.
 
Egentligen så vare inte jag som orkade lämna tillbaka den när jag hittat den....


Minna Silverhill

Gör inte de alls x3

Svar: hahah, jag känner alltid ett behov att göra det x)
Juliette Stardawn

2014-03-02 / 14:10:04
BLOGG: http://jorvikminna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback