Jasså?   

Letade efter min stallskötare Pia de senaste timmarna, hittade henne verkligen ingenstans! Plötsligt när jag står med Baltazar nere i stallgången, så hör jag kraftiga snarkningar från någonstans i stallet. När jag sen kollar upp ser jag hur Pia ligger och sover på höloftet. Hon svarade inte när jag ropade så jag och Baltazar försökte förgäves väcka henne, men inget svar. 
 
 
Jag får kolla upp hennes lön och se om jag ska göra några ändringar.. ;)
 
 
 


Evelina Silverknight

Åhå haha jag ser en styck vacker hezt *-*

Svar: HAHAH, jag ska härmed kalla den evvehästen ;)
Juliette Stardawn

2014-03-24 / 12:41:42
BLOGG: http://silverknight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback