Min levlingsrunda!   

 
Tänkte visa er min levlingsrunda som jag gör varje gång jag levlar, för de kan vara kul att se kanske?
Gjorde tre olika färgade streck för det är olika "områden" som jag levlar åt gången :)
 
(Ursäkta att den är så kluddig, gjorde den snabbt i Paint bara!)
 
RÖTT STRECK; Det är områden som VG, VGT, RH, GÅD & slutligen SB. Ringer sen hem till VG igen.
 
ROSA STRECK; Nu har jag hamnat på VG igen, men rider istället till MB, SGB, ML, FP innan jag tar transport
till FG :)
 
BLÅTT STRECK; Hamnar på FG via transporten och tar FG, Mrs.Morse, VDS, VD, MARIO, GB, KANINERNA & WILL. Ringer sedan hem igen och hämtar belöningen från GB från baronessan :)
 
 
 
Liknar eran levlingsrunda min? Kommentera vettja :D
 
 
 


Adrienna Darkbell

Min ser rätt annorlunda ut! Med tanke på att jag har hemstall i Valedale så utgår jag därifrån, så när jag har ridit Mario, vingården, gåd (skriver rätt så kortfattat nu haha) så tar jag transport hem och gör samma sak fast åt andra riktningar cx

Svar: Jaha åh då förstår jag! :D Smart ^^
Juliette Stardawn

2014-03-16 / 16:05:55
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Alli D

Du ritar så fina siffror, Juli c':

Svar: HAHAHAH, mobba inte alli! x)
Juliette Stardawn

2014-03-17 / 21:35:12
BLOGG: http://Allison.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback