Mina hår genom tiderna   

Denna rubrik bestämnde Lily Mclee som bloggar på HÄR!
________________________________________________________________
 
Jag var tvungen att leta runt lite i gamla arkiv för att kolla vilka hår jag hade haft. Men nu ni, nu ska ni få se vilka hår jag har haft sen jag startade Juliette Stardawn för snart ett år sedan + en liten kommentar om frisyren såklart! ;) Tar bilder från arkivet så ni får sminket samtidigt! Lets go!
 
 
Första bilden på mig och Ragge + min startfrippa! 
Det var alltså såhär jag såg ut när jag startade min karaktär. Minns att jag ville se lite badass ut och tog därför det suraste ansiktet, knallrött hår och sotningen. Hahah, åh. Kan inte säga att jag saknar håret, det var alldeles för knalligt för mig och svårt att matcha kläder till. Men visst såg jag lite badass ut ;)
 
 
Min platina hårfläta - andra frisyren. 
Hittade tyvärr ingen bättre bild är jag rädd, men denna frisyr sprang jag omkring med ett bra tag tills jag bytte. Minns hur nöjd jag var över frisyren och att jag såg så himla proffsig ut på något sätt. Ja, jag var konstig förut. Men jag skulle aldrig kunna byta till det där håret igen eller något annat vitt hår... Ser verkligen inte bra ut på min gubbe kan jag bara säga!
 
 
Mitt blonda korta hår 
Bytte till denna till efter maj då jag sett många bloggare hade något liknande så jag beslöt mig för att köpa det blonda i SGB. Ville egentligen ha det platina korta håret, men hade tyvärr inte kommit in i GÅD ännu. Tycker denna korta frisyr inte passar min gubbe så bra heller och är inget jag kommer välja i första hand.
 
 
 Mitt svarta långa hår
Här bytte jag smink för första gången, bytte ut mitt sotiga mot ett rosa. Färgade håret svart också. Denna frisyr har jag inget ont att säga om, förutom att färgen är ganska grå och livlös. Modellen på frisyren gillar jag starkt!
 
 
Mitt mörkröda långa hår
Saknade att ha mitt röda hår så detta var det första jag gjorde när jag kom in till GÅD. Att byta tillbaka till en mörkare nyans av min startfrippa! Tycker min gubbe passar med färgen på håret tillsammans med ögonen, tyvärr skulle jag velat ha ett annat smink till! Kan nog tänka mig denna frisyr igen, dock var den jobbig att matcha kläder till!
 
 
Mitt ljusbruna(?) hår
Öhm. Usch gillar verkligen inte detta hår! Bytte till det, varade kanske 10 minuter innan jag sprang iväg till GÅD för att byta hår. Tyvärr så ser det ut som en cementklump som hår och modellen gillar jag inte :s
 
 
Mitt ljusorangea hår
Detta är nog mitt karaktäristiska hår. Detta är det många ser som Juli-hår. Hört från många av mina vänner till och från när jag ska byta tillbaka till det haha. Sanningen är att jag var sjukt osäker på att ha detta hår ibörjan, men oj vad många gånger jag sprang och bytte till det när jag hade bytt till ett annat fult hår.
Färgen är riktigt fin och passar min gubbe utmärkt!
 
 
Mitt bruna korta hår
Mellan denna och mitt ljusorangea hår, så hade jag faktiskt kort platina hår, som jag ville ha förut, som finns i GÅD. Men det blev så förjäkligt att jag sprang in och bytte efter en minut. Har därför ingen bild att visa er ;)
 
Men detta hår avskydde jag ibörjan när det kom till spelet. USCH. Alla var ursnabba och bytte till det direkt, jag å andra sidan ville inte vara som alla andra utan behöll mitt orangea hår. Men sen kikade jag på det mer och mer så jag tillslut slog till. Kändes helt okej, men inte ett Juli-hår så det varade max en dag innan jag fick ångest och bytte igen! Skulle i nödfall kunna byta till detta hår, men jag gillar längre hår!
 
 
Mitt bruna lång hår. 
Detta var håret jag sprang och bytte till! Behöll färgen men bytte modell till en som jag gillade, nämligen den längre hårmodellen. Denna frippa gillar jag oerhört mycket och jag bär den faktiskt i nuläget tillsammans med sminket! :)
 
 
Mitt kolsvarta långa hår:
När SB öppnade sin hårsalong var många snabba med att springa och köpa dom långa håren. Jag var en av dom & var helnöjd med mitt köp av det långa, svarta lockiga håret. Detta hår bar jag en längre tid och har haft det tills jag bytte tillbaka till det bruna håret igen. Kan absolut tänka mig det här håret igen, men inte på ett bra tag ;)
 
Det var alla frisyrer jag har haft!
Vilket är mest Juliette för er? :)
 


Adrienna Darkbell

Kul inlägg! Okej, tycker alla dina inlägg är väldigt trevliga, men ändå haha *-*
Jag tycker det är väldigt kul när man får se en persons utveckling genom spelets gång. För man kan verkligen se en grymt stor skillnad från hur du såg ut från början till hur du ser ut idag!

Svar: Tack så mycket! :D Jo eller hur, detta var för nästan ett år sen! Sjukt att tiden går så snabbt ^^
Juliette Stardawn

2014-03-10 / 21:44:11
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Annie Blue$tar

Det bruna långa ♥

Svar: Haha de är fint :DD
Juliette Stardawn

2014-03-11 / 19:45:47
BLOGG: http://silverbelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback