My little pony!   

Idag på eventet hade vi maskerad, då vi skulle klä ut oss till My Little Pony karaktärer, vilket var dökul!
Alla såg så himla olika ut och var kul att höra vilken karaktär dom själv hade försökt härma. Jag är dock urkass på MLP, så jag slängde på mig det som jag hade i garderoben. Skulle alltså likna Rarity, en vit/lila enhörning.
 
 
Såhär blev alltså min egna version av Rarity genom kläder och utrustning;
 
 
 
Slutade med att jag vann maskeraden och vann antikickning i 1 månad, superduper! Väldigt roligt :)
 
Så vad säger ni, tycker ni min outfit var lik Rarity i MLP? :)
 


Adrienna Darkbell

Åh, vilken rolig grej! Du blev jättefin :D

Svar: Tack och bock Ari! :D
Juliette Stardawn

2014-03-12 / 21:41:12
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback