Darren och Akilles.   

 
Hittade en liten redigering som jag helt glömt av, så beslöt mig för att imorse göra klart den.
Slängde in en fjording för att liva upp bilden lite och detta är då Darren och hans häst Akilles. Haha, väääldigt svårt att försöka göra om Npc:n Lisa till en kille, men tror jag nästan lyckades! Blivit en hel del redigeringar på senaste tiden, men jag hoppas det inte gör något. Har haft fullt upp, men ska försöka knåpa ihop ett par inlägg åt er!
 
 
 
Och här är orginalbilden:

 
 
 
 


Rose Skystar

Jätte fin :D
Vad heter din ritplatta?
Tycker du om din ritplatta?

Svar: Åh tack snälla! Älskar min ritplatta, även om det finns bättre så tycker jag den håller mina krav bra! Smidig att använda, har nog bara krånglat en enda gång i alla 4 år som jag haft den :) Den heter Wacoom Bamboo Pen & Touch :)
Juliette Stardawn

2014-12-04 / 22:38:13
Sally hawklord(snögubben)

Om du vill se fjordtrailern så kolla soos YT eller FB:)

Svar: Åhh såg den, dom är underbara!
Juliette Stardawn

2014-12-09 / 19:25:47
BLOGG: http://leiaosally.blogg.se
Jamie Lowstar

Ååååh, den är så amazing <3

2015-03-22 / 18:01:44

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback