Fjordingarna.   

I denna veckans uppdatering, så fick vi träffa kallterna. Kallterna hade två hästar med sig när vi träffade dom vid Isporten. Två fjordhästar i färgerna musblack och brunblack. Det visade sig att vi inte kunde köpa dom ännu, som många trodde när dom fick se fjordingarna i spelet. Utan vi får helt enkelt stå och dregla lite på dom.
 
 
Dom var större än ponnyerna och aningen mindre än våra starthästar. Perfekt storlek anser jag! Dom var betydligt mycket gulligare i spelet än vad jag anat och jag kommer få det svårt att slita mig ifrån dessa godingar. 
Vill att den 10de ska komma nu! :)
 


Veronika Dragonforce

Jag kommer nog att köpa den grå, känns så för stunden i alla fall. Men ska nog inspektera andra när dom rider runt lite innan jag bestämmer mig ;D haha

Svar: Åh den gråa *-* Ska nog göra så jag med, har dels inte SC just då och vägrar köpa haha :D
Juliette Stardawn

2014-11-28 / 16:23:41
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Louisa slowside

Fjording,Fjording.Dom är sjukt SÖÖÖÖÖÖTA!

Gulle gris

Svar: Haha ja verkligen! :D
Juliette Stardawn

2014-12-22 / 19:10:58
BLOGG: http://cms.Jorvikstarstable.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback