Idag öppnar det!   

Idag är dagen med stort D. Dagen då Dinodalen öppnar för oss spelare!
Jag kommer inte blogga något idag, då jag vill hinna ta lång tid på mig att utforksa dalen noga, så kanske jag har något intressant att återkomma med dagen efter. Ha så roligt och rid inte vilse bland de stora träden ;)
 
 
Jag och Firerain är redo, är ni?
 
 


Fiona Underland

Jag har typ konstant ridit vilse där inne sedan dalen öppnades. Jag har lyckats utveckla en hatkärlek för DGDD, jag älskar den nordiska känslan men hatar att det är så svårt att hitta där inne. Haha. :)

Svar: Jamen precis! Jag krockade nog med allt när jag vandrade in där, tack o lov att det finns lyktor som man kan följa x)
Juliette Stardawn

2014-11-22 / 13:55:55
BLOGG: http://braverunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback