Jättarna i stallet.   

 
Jag gillar inte att ha så mycket hästar runt omkring mig i stallet, utan att jag får för mig att jag vill skicka iväg dom. Skulle aldrig klara av att ha 10 hästar i stallet samtidigt, tack o lov för hästön! Men nu idag så fick jag något ryck att jag skulle ta hem alla storhästar jag har köpt under året. Så hämtade hem mina jättar från ön. Jag älskar verkligen storhäst-modellen och jag vet inte hur många gånger jag sagt att jag inte ska köpa nå fler av samma ras. Men jag faller tillbaka lika snabbt i mitt hästmissbruk.
Vissa är ponnyfantaster, andra nordsvenskfantaster - jag är helt enkelt storthäst fantast!
 
 
Jag har två andalusier, en frieser och en frisisk sporthäst. Samt min tinker, som är där för levlas!
Gillar någon av er storhästarna också? :)
 
 
 
 


April Goldfall

Tycker helt klart att de stora hästarna är den finaste av de nya "modellerna", så mäktiga och med jättefint steg! Äger bara en själv men funderar på en till c:

Svar: Men precis, tycker absolut du ska "slå" till på fler C;
Juliette Stardawn

2014-11-25 / 17:54:18
BLOGG: http://aprilgoldfall.blogg.se/
Lily Mclee

Åh jag älskar verkligen också de stora hästarna! Har dock bara två andalusier och en tinker som är lite större/grövre, men superfina är dom allihopa!

Svar: Härligt att höra! :D
Juliette Stardawn

2014-11-25 / 19:30:45
BLOGG: http://nattstad.se/lilymclee
Gloria Slowfall

Åhh de är så fina! Har min fux andalusier som i princip är den ända jag rider runt på :)

Svar: Ja verkligen! Åh vad kul :D
Juliette Stardawn

2014-11-25 / 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback