Oförväntat.   

Det var inte meningen att jag skulle börja blogga igen, jag hade inte ens planerat att bli aktiv på SSO.
Men man vet aldrig hur förvånad man blir hur livet tar en vändning. Jag har saknat att skriva, dela med mig av mina bilder, tankar och funderingar. Saknat att slita för få en sån intressant och rolig blogg att följa, så de som kikar in, stannar. Jag minns hur mycket jag slet sen jag började blogga. Jag minns hur lycklig jag var när jag om och om slog mina besökarrekord. Jag har saknat den här känslan av att uppnå något. Att ge och få. Därför ger jag inte upp om detta ännu utan tar igen med nya krafter.
 
 
Jag knåpade ihop en snabb design nu på kvällskvisten och planerar redan nya inlägg.
Jag hoppas ni är lika spända som jag är på detta. Nu kör vi!!
 


Sonya

ÅHH ❤️❤️

Svar: Ihh :D
Juliette Stardawn

2014-11-12 / 20:56:29
Nikkson Westlake

Såå roligt att du är tillbaka! Har verkligen saknat dina inlägg fina du. ❤️

Svar: Hah åh tack fina fina du! ❤️
Juliette Stardawn

2014-11-12 / 21:18:42
Veronika Dragonforce

Välkommen tbx! Och jag älskar din design *-* <3

Svar: Tack så himla mycket Wirre ❤️
Juliette Stardawn

2014-11-12 / 22:26:53
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback