Efterlängtad häst!   

Jag har glömt att berätta att jag har äntligen hämtat hem min vackra Snowkiss från hästön.
Att hon spenderade en lång tid där gjorde oss båda gott och jag har verkligen saknat henne! Hon är ett av mina absolut bästa hästköp och jag skulle aldrig aldrig sälja henne. Wera är så unik.
 
 
Mitt hjärta klappar lite extra för henne nu när hon rör sig, så otroligt fin!
 
 


Adrienna Darkbell

Åh, dessa vackra cremellos.. jag är också otroligt kär i min Misty :3

Svar: Ja, helt underbara är dom! :D
Juliette Stardawn

2014-04-18 / 00:47:18
BLOGG: http://adriennadarkbell.blogg.se
Ebba Youngland

Jag älskar dem där färgerna asså!<3
Det är nästan den finaste hästen i spelet!
Palomino araben och en ponny oc friser äär finare,men sedan!TADA GRÄDD HÄSTEN som den heter! x)

2014-05-14 / 16:02:03

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback