Solnedgångsritt med Wera ~   

Igår efter jag fixat klart alla uppgifter som fanns att göra på Vingården, bestämde jag mig för att ta ut Snowkiss på en lugn runda runt i Jorvik. Solen höll på gå ner, men det beskymrade inte mig något!
Så jag sadlade på henne och såg till att hon inte hade några svullnader eller andra skador, men som tur var kunde jag inte hitta några och det var bara att tuta och köra! :)
Eftersom jag ville göra något med hennes man och svans,som ivanliga fall är vågig och lång, så valde jag att knoppa hennes man och fixa hennes svans mer "tämjd" haha. Tycker hon blev ganska söt ;)
 
Vi skrittade förbi Steves gård och ner mot Fort Pinta. Det passerade bilar, men det var inget som Wera brydde sig om, då hon bara frustade nöjt och fortsatte trampa på.
 
 
 
 
När vi kom ner mot vattnet och strandkanten, så gick vi istället ner mot skogsdungen som fanns bredvid där.
Och där, släppte vi alla krav och bara lunkade runt bland träden och snåren.
 
 
 
 
Avslutade med att galoppera på fältet utanför Barney och lät hon få sträcka på benen, oj vad hon verkade nöjd!
 
 
 


Moa

Hej!
Kan du mejla mig om hur ni kan gå med hästarna och leda de och hur man kan släppa hästen och få de att göra saker istället att bara stå och glo??!! skulle bli jätte glad om du gjorde det!!!!! =)

Svar: Hej du! Oftast så redigerar vi som lägger ut såna bilder, antingen i Photoshop eller Gimp :)
Juliette Stardawn

2013-12-05 / 20:19:24
Moa

Hej!
Tack för svaret.

2013-12-18 / 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback