Skäms på er SSO.   

Idag kikade jag in på SSO's nyhetssida för jag trodde de var dubbelhelg redan idag (för jag var dum nog att tro att de är fredag idag för jag har varit ledig heheh..) och hittade denna informationen;
Hade även sett den på Rose Goldfields blogg idag och SSO-gänget borde skämmas...
 
Hejsan!

Under Göteborg Horse Show hade Star Stable en Instagramtävling där vi lottade ut Star Coins och Lifetime-medlemskap och nu kan vi äntligen presentera vinnarna!

Signe Westwater - Vinnare av ett Lifetime-medlemskap. Grattis!

Annie Bluestar - Vinnare av 500 Star Coins. Grattis!

Holly Eveningbridge - Vinnare av 500 Star Coins. Grattis!

Jasmine Starnose - Vinnare av 200 Star Coins. Grattis!

Amanda Lightfield - Vinnare av 200 Star Coins. Grattis!

Värdekoder med priser kommer skickas till alla vinnare via mail!

Tack till alla som var med i tävlingen och tack till alla som kom och sa hej till oss!

Vänliga hälsningar, 
Star Stable-gänget

_____________________________________________________________________________
 
Dom ska absolut inte skämmas för att dom presenterade vinnarna och att de var så många!
Stort grattis till alla er som vann och är verkligen glad för eran skull ^^
 
MEN. Dom har aldrig lagt ut tävlingen på nyhetssidan där de flesta spelarna kikar. Utan vad jag vet, så har dom endast lagt ut tävlingen på deras Instagram. Det har varit stort hysteri om att dom endast lägger ut sneakpeaks, överraskningar, information eller dylikt på antingen Facebook eller Instagram. Många har avreagerat sig på att mejla dom eller blogga. Tänkte att nu har dom väl ändå tagit sig i kragen och rättat till det hela. Men nej då.
Trots att detta var en tävling som höll igång under GHS, så bör dom ändå berättat så kanske fler åkte dit.
 
En tävling som denna, då man kan vinna LT samt SC, borde vi alla spelare få ta del av. Inte bara oss IG användare. Kan tänka mig att en hel del av icke LT-medlemmar inte har Instagram för dom inte har lika stor del att utnyttja av spelet och fota, men jag kan ju såklart ha fel! Så att dom missar en sådan chans som den här tävlingen, gör mig upprörd. Vi alla har samma rättigheter och ska kräva samma information som andra. Hur fasen kan det vara så svårt att skriva ut på nyhetssidan att det finns en tävling på deras Instagram? Då skulle ju inte så många bli chockade och upprörda. Suck.
 
 Skrev ett litet liknande inlägg tidigare om detta som ni kan kika på här!
Där jag avreagerade mig på att dom ändrat nyheterna och aldrig la ut någon överraskning på hemsidan, utan istället på deras Instagram och Facebook.
 
Detta inlägg blev luddigt men blev så himla arg och besviken när jag ser hur dom väljer att dela sin information. Funderar starkt på att mejla dom och få dom att inse att det dom gör inte är rättvist.
Rätt ska vara rätt. Vi alla har rätten att kräva samma information som någon annan. PUNKT SLUT.
 
 


Wirre Weris Drake

Håller helt med dig! Jag tycker dom är riktigt dåliga på att dela samma information överallt, det borde i alla fall vara så eftersom vi spelare finns på olika sidor, alla har inte instagram eller facebook och då borde deras egen hemsida vara den som är mest uppdaterad med info om liknande saker :(

Svar: Men eller hur!! Ugh blir så less på detta :(
Juliette Stardawn

2014-03-20 / 18:45:48
BLOGG: http://dragonforce.blogg.se
Esmeralda Silverforce

Jag har själv "bråkat" mycket om sådana här saker för jag tycker det är jätteviktigt att alla får samma information, men det här var en grej som var menat just för de som kom på GHS. Det tycker jag faktiskt känns ganska rimligt ändå, och jag tvivlar starkt på att fler skulle dyka upp på GHS-mässan (där inträdet kostar) bara för att SSO har en liten IG-tävling (Notera att det här var en tävling för ENDAST Instagram). Tävlingen var inte ens riktigt planerat i förhand, det var mer "Ska vi kanske starta en liten tävling, vore inte det lite kul?" (Just det vet jag eftersom jag var där medan de startade tävlingen, det var inte superplanerat.) JA, det är verkligen superviktigt att alla får samma information, fast i jämförelse med då spelare ska behöva blogga om nyheter för att folk ska få veta saker alls känns det här ganska oskyldigt - efter vad jag hörde där gissar jag på att det kommer komma fler tävlingar framöver ändå.

Nu vet jag inte om jag är lite överpartisk, men alla som följer SSO på Instagram, vilket den här gången var den enda målgruppen, bör ju ha sett den här tävlingen, och det tycker åtminstone jag är väldigt oskyldigt. (Är ganska bergsäker på att tävlingen dessutom delades på Facebook samt Twitter)

Svar: Tack för din extra information, vissa punkter hade jag inte alls någon aning om! Alltid kul med lite extra info om såna sammanhang, då jag aldrig var där nere själv. Så hade tyvärr inte hört om det där med GHS tävlingen att den startades där nere! Håller med om att det endast var en "småsak" om man jämnför med det om araberna t.ex. Men står dock fast vid att rätt ska vara rätt! :)
Juliette Stardawn

2014-03-20 / 18:58:38
BLOGG: http://monokerus.se/
Nikki Westlake

Håller med dig till 100 %. SÅ HIMLA orättvist att de som ej äger ett Instagram-konto (eller Facebook) inte ska få del av (som du sa) t ex sneakpeaks, tävlingar och sådant. Detta rörde ju dock GHS, men i andra fall har det också blivit såhär. När araberna skulle komma, fick de som ej ägde ett av konton på sociala medier läsa på en BLOGG för att kunna ta del av informationen. De borde uppdatera sin nyhetssida oftare, den är till för nyheter samt sneakpeaks, så det blir ju inte dumt av att uppdatera om en tävling eller liknande. Så himla lågt. De borde verkligen ändra på detta, blir så arg! :(

Svar: Ja men eller hur, jag förstår inte heller varför dom lägger upp såna saker på andra medier såsom facebook och instagram innan deras egna hemsida? Det är väl där sakerna egentligen hör hemma, om jag inte har fel! :(
Juliette Stardawn

2014-03-20 / 20:47:46
BLOGG: http://westlaken.blogg.se
Reggan

Även om det bara var en ig-tävling så tycker jag det är orättvist, visst, jag har instagram men alla andra som inte har/får ha ig? Alla kan inte heller åka till GHS hur som helst, alla har inte råd. Om de har en igtävling kan de ha en liten på facebook också, med andra priser kanske, så att de som kom till mässan får "något extra" iallafall. Du och jag kan ju inte åka ner hur som helst broder Bull! ♥ ♥

Svar: Hahah bill å bull ♥♥ Nä men du har så rätt i det du säger! :D
Juliette Stardawn

2014-03-20 / 22:29:08
BLOGG: http://www.eastwright.blogg.se
Matilda Greenstone

Så fort jag ser ett av dessa inlägg måste jag hålla med och klaga i kommentarsfältet, vilket jag tror både du och Esmeralda fått erfara.

JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ HUR SSO TEAMET BETER SIG OCH DE MÅSTE BÄTTRA SIG PUNKT!

Tack för mig :)

Svar: hahahah så härlig du är Matilda!! Indeed, dom borde få en liten kick därbak så det händer något på den fronten! ;)
Juliette Stardawn

2014-03-21 / 18:48:46
Thea Northknigth

Fy vad dåligt, jag har varken instagram eller Facebook och det ska man inte behöva ha för att spela sso! Det har blivit aldeles för "viktigt" att ha sociala medier nu och så tycker inte jag det ska vara. Och jag tänker fan inte skaffa instagram bara för att sso verkar tro att alla har det. PUNKT.

Svar: Åh vilken skön kommentar! Mitt i prick, håller med fullständigt! :)
Juliette Stardawn

2014-03-22 / 22:12:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn här:
Kom ihåg mig? ♥

Din E-postadress: (kommer ej publiceras!)

Har du en blogg?:

Din fina kommentar:

Trackback